>Bırakın alan adlarını serbest

>

Alan adımı ücretli bir servise taşımayı düşündüm de  düşündüm  dedimki fazla düşünmek iyi degildir sen en iyisi geç bir ücretli alan adına oluşturacagım  alan adını  araştırdım şuanda  dolu  siteyi inceledim kullanılmıyor  sadece bir adet reklam eklenmiş domain düşme tarihide yakın bir zaman aralıgı  düşdügü zamana hemen tescil edelim dedim.Domain düşme tarihi geldigi zaman tescil ettirmek için alan adını alacagın şirkete sorgulattım bir de ne göreyim  alan adı bir yıl daha tescil edilmiş  kim etmiş yine aynı sahibi allahım ya kullanmıyorlar  ve böyle güzelim alan adlarını durduruyorlarya  işte o zaman hiçiyi  olmuyor.Bırakın alan adlarını serbest ,alan alsın ,satan satsın  boş durana kadar alan adını bir webmaster kullansın …

Bir Cevap Yazın

