>Bedava domain kampanyası

>

 Evet yanlış okumadınız bana gelen mail dede aynen böyle yazıyordu bedava domain kampanyası.Yakında bir projem için her  yere  üye oluyorum ve oldugum sitelerden biri de kampanya yapıyor ve uyesi oldugum  mail adresime bilgilendirme mail lini gönderiyorlar bizde anam ne iyi kampanya diye siteye girip  hemen yararlanmayı çalışıyoruz ama kampanyanın şartlarını okuyunca bu sefer  …  diyerek siteden ayrılıyorz.İşte kampanya yapsan bir dert yapmasan iki dert bence  böyle sanal  paylaşım sitelerin devamlı kampanya yapması bence  güzel ama benim en sevmedigim şey olan üreticinin yanında olma felsefesi ile yapılan kampanya bence hiç hoş degil.A kesimine yapılır A kesimi kazanır Bence saçma kardeşim yapıyosan bir şeyi yap şart koyma  yiyosa  şunu alacan bunu alacan diye şart koyma…Neyse ben size asıl mail kutuma gelen mail ile bir kaç bilgi veriyim ama domain şirketini vermeyin çünkü ben size bu şirketin domainpozitif.com oldugunu söylesem şimdi dogru olmaz.Ben en iyisi domainpozitif.com yapdıgı bir kampanya oldugunu söylemeyim.Adını belirtmedigim bu şirket  bir zamanlar güzel kampanya yaptı takdir ediyorum ama şimdiki kampanyasını hangi akla hizmet yapıyor bende anlamadım .Yaptıgı biraz iyi görünüyor ama sen  bir katıl bakıyım kampanya o zaman seni beklerim bu blog a abi seni dinlemedik diye  yaptık bir hata diye.Ben bu şirketle sponsorluk için teknik destek ile iletişime geçtim  geçde olsa bana bir cevap gönderdiler.Bende geri cevap gönderdim ama bana geri dönmediler.Teknik destek tamamıyla zayıf canlı destek ekibi konuşma uslubu güven vermiyor ve tam tatmin olucu cevap da vermiyor.Birde şu dikkatimi çekiyor:En ucuz domain bende diye belirtiyorlar bir araştırmaya çıkalım diyorum  bu yazıyı yazan kişilere sizlerden daha ucuza verenler var.Bunları görmemezlikden gelene kadar bunları görün …. Ama şunu belirtiyim siz kendiniz bilirsiniz ben burda kişisel degerlendirme yaptım eger o siteyi kötüleme gerek ise karşı bir çalışma yapmak yerine öz eleştirme yapmayı tercih ederim. Ben bu yazımı burda sonlandırıyorum ama  sizin takibiniz bu sayfada sonlanmasın…

9 Yorum on “>Bedava domain kampanyası”

  1. Anonymous dedi ki:

    >aynen katılıyorum.. host ve domain aldım faturam gelmedi.. ayrıca teknik destek "0" telefonlara dahi bakmıyorlar pişman oldum kimseye tavsiye etmem..

  2. Anonymous dedi ki:

    >Valla ikinizde taraflı yazmışsınız. Öncelikle 6.00 $ dan domain verip, 7/24 destek veren her ay sonunda faturasını gönderen bir firma daha var mı ? (Fiyat avantajlarını sıralayın)Siz sponsor olmak istemişsiniz geç dönmüşler bu normal birde müşterisi olun ondan sonra yanıt verin. Ben su ana kadar 48 domain kaydettim üccretsiz domainlerde dahil faturası geldi, maili geldi gecikme yaşanacaksada aranıp haber edildim. Sitenizi googleda tesadüfen buldum iyikide bulmuşum 🙂

  3. Abdullah demir dedi ki:

    >Tarafalı bir biçimde yazdıgımı zannetmiyorum istanbultescil.net 5.88$ veriyo teknik destek gayet hızlı ve zamanında cevap veriyorlar.Bende 48 adet domain kaydetsem bana faturayı özel elle bilegetirirler ben kanatım ve düşüncelerimi belirttim burda şirketi direkmen yıpratma söz konusu degildir.Yazımın tamamını okursanız ben şirketin bazı yanları takdir ediyorum…Sponsorluk gerçekleşse yada bana bir cevap verilseydi bir domain tescil edecektim ama diger şirketler müşterileri olmama ramen en geç 3 saat içerisinde cevap verdiler…:D

  4. Anonymous dedi ki:

    >arkadaşım bende bu host firmasından host artı domain aldım! telefonlara bakan yok + php sql ve formlardan mailime mesaj alamıyorm haksız kazanç yapıyosunuz Allah bilir,elinize ekmek vermesin inşAllah..

  5. Anonymous dedi ki:

    >Arkadaşlar bende tesadüfen bu yazıyı buldum..Domainpozitif ile çalışmaya çalışmıştırm 1 alan adı alana kadar neler çektim,ne adamalra ulaşılabiliyor ne destek var ne maile duzgun cevap geliyor kesinlikle hiç kimseye tavsiye etmiyorum… Bir düşünce vardır ucuz etin yahniside ucuz olur ama şunuda solemek istiyorum http://www.istanbultescil.net hem uygun vede hemde çok kaliteli bir firma,artık hem hostingimi hemde alan adlarımı hep burdan alıyorum ve hiçbir anlamda sıkıntı yaşamadım,ticketlere cevaplar veriliyor ilgiliş yada ilgisiz her konuda cevap alıyorum…1 hostingim var benim için önemli olan anlık ziyaretçi sayısı yuksek çok yerde sıkıntı yaşadım durmadan kesinti ler oldu sunucular kaldırmadı durumu konuştum bana özel bir paket oluşturdular ve 1 senedir en kucuk bir kesintiyi bırakın yavaşlama dahi olmadı,durum böyle oluncada kurumsal paketlerimide kurumsal sitelerine özel olan sunucularına taşıdım.çok önemli siteler mail alışverişelri çok sık olan siteler onalrıda aldım buraya hiçbir sıkıntı yaşamıyorum kafam inanın çok rahat.. PayPal geçmesi ve anında hespalrın açılması çok kişinin işine yarıyor benim olduğu gibi çok fazla alan adım var uygun diye ilk buraya girdim ama şunuda açık solıyım suan fiyatı umrumda değil kalitesi ve güvenilirliği çok önemlidir.. Domainpozitif 1 alan adı almak için neler çektim oda bişey sorucam ne cevap alıyorum alırsamda ne olduğu belli değil,telefonla konuştuğumda labali konuşmalar sanki asker arkadaşımla konuşuyorum ve çok itici geliyor..Domainpozitif ten kesinlikle uzak durun bulaşmayın..

  6. Anonymous dedi ki:

    >Domain pozitifi boşverin beyler ne işiniz var böyle yerler ile ihs,istanbultescil,natro gibi firmalar varken 1-2 dolar için kendi paranızla rezil olmayın aradaki fark 3 Tl ediyor bence mantık dışı yine söylüyorum istanbultescil,ihs,natro sorunsuz olsun kafam rahat etsin diyorsanız bu ve bunun gibi sitelerde şaşmayın..

  7. Anonymous dedi ki:

    >100 ün üzerinde http://www.istanbultescil.net alan adım var başka yerlerdede var onlarıda transfer ediyorum istanbultescil e 1 senedir hostinglerimde burda ve bu zaman içinde hiçbir sıkıntı yaşamadım bırakın artık saçma sapan yerlerle alışverişi sonra birgun siteniz acılmaz,birgun destek olmaz,birgun domainde sorun olur olurda olur bitmez…Ben derimgi http://www.istanbultescil.net buda olmazsa ihs.com.tr bu ikisinden şaşmam..

  8. Abdullah demir dedi ki:

    >daha.net de baya iyi arkadaşlar

  9. DarKWoLF dedi ki:

    >daha.net 4ever 😀 gece gündüz sabah akşam hafta sonu bayram herzman tam destek en ucuz fiyat ayrıca bakmanızı tavsiye ediyorum 😉


Bir Cevap Yazın

