>Avea Çekmiyor

>

  Avea çekmiyor desem,nedersiniz bana? Herkes kendi açısından yada  gerçekleri belirterek bunu cevaplamaya çalışır ama ben size şimdi gözlemlemelerimin çıkardıgı sonuçalrı belirtecem; şimdi avea gerçekten çekim kalitesi en zayıf şebeke ama ögrencilere yapmış oldugu kampanyalarla ve ucuz  olarak hattını bir zamanlar satması avea’yı bu kadar ön plana çıkardı.Avea bayisi açılısını hiç gördünüzmü yada kampanyaları duydunuzmu geçen gün rast geldim bir şube açılışına ve herkes ile aynı kanıda olduguma biraz daha inanmaya başladım.Kampanyalarından yararlanmak için şubeye akın eden insanlar arasında şöyle bir takım sözcükler belirtti ve gerçekten gülme krizine girdim orda Avea bayisinin önünde  ”avea çekmiyor”,”avea hatların en kötüsü” diye sözcükleri kullanarak sohbet ediyorlar ve ama avea bayisinin önünde kampanyadan yararlanmak için sırada bekliyorlar.Garip bir durum degilmi çekmiyor olabilir herşey olabilir ama siz daha avea bayisinin önünde kampanyalarından yararlanmak için neden sıra bekliyorsunuz?

 Avea bayisinin önünde  çaktırmadan avea çekmiyor sohbeti dinlemek 🙂

Bir Cevap Yazın

