>Galatasaray Maç kazanmama Orucun da

>

Koyu bir galatasaraylı olarak galatasaray gidişatından son derece rahatsız oldugumu belirtmek isterim.Son Kayserispor maçının geniş özetini seyretme fırsatını buldum.Ben bu maçın sonucu bildi desem ne dersiniz ‘hadi lan ‘ derdiniz ama ben iddaa vb türdeki oyunlara niyetleniyim ama oynamayım bilinki yatırmayı planladıgım kupon kesin tutar.Galatasaray Kayserispor oynadıgı maçda galatasarayda pek bir iç açısı beklemedim çünkü karşısındaki takım çok güçlü ve aynı zamanda süper ligin gizli lideri bence…

Ben galatasarylı oyuncuların sahaya oyunu kazanmak için çıkmak yerine sadece sahada olmak için çıktıkları garanti edebilirim.İyi bir teknik direktör ve iyi bir yönetim ama oyuncuların bu seneki maç  kazanmama orucuna girmeleri taraftarın ve teknik  heyetin baya bir moralini bozuyor.Ama bu  hafta oynayacakları maçta  bazı taşların yerlerinden oynatıldıgını görecegimizi zannetiyor ve inanıyorum.Teknik direktörün   galatasarayın her pozisyon kaçırdıgında  resmen kafasına vuracak yer araması  taraftarın biraz da olsa sinir katsayılarını  düşürüyo ama ne kadar düşürür bu saatten sonra bilemem ama ben buna dayanarak üstte belirtigim gibi  bazı taşların yerleri degişitirilmiş ve farklı bir takım izleyecegimize inanıyorum ve galatasarayın yavaş yavaş toparlanacagının kanısındayım…



Yorum bırakın